Tuesday, October 28, 2008

Majlis Hi-Tea

Bertempat di Danau Golf Club, UKM, Bangi.
Majlis Bermula pada jam 3.40 ptg. dengan dihadiri oleh 3 orang Jemputan Khas iaitu En Hafiz Abdul Sukor, YM Raja Noor Azri dan Pensyarah PR En Saipulnizam Abd Ghani.

Tidak dilupakan juga semua 93 orang Pelajar Eksekutif Syariah Semester 6 (B.A.).
Aturcara juga diselitkan dengan ucapan oleh pengulu, ucapan perasmian, persembahan kumpulan nasyid jemputan, persembahan silap mata, acara cabutan bertuah dan acara yang paling best ialah acara "Makan Sampai Kenyang"...alhamdulillah.

Majlis berjalan lancar dengan menggunakan 3 juruacara majlis. Walaupun masih terdapat kelemahan namun mereka ini berani bertempur dengan serangan gemuruh yang ada dalam diri mereka sendiri.

Majlis berakhir pada jam 5.30 petang ( tepat masa yang ditetapkan), sessi bergambar juga telah diadakan dihadapan bangunan Danau Golf Club. Apepun Syabas diucapkan kepada semua yang terlibat menjayakan majlis tersebut, kerjasama dan pengorbanan anda cukup bermakna walaupun kecil. Tanpa sokongan dan dokongan serta doa dari anda semua majlis mungkin akan terbatal...SYABAS DAN TAHNIAH! Pada anda Pelajar eksekutif Syariah Semester 6.

Sekian, terima kasih

Timbalan Setiausaha
Nazlan bin Ibrahim

No comments:

Aces Up Solitaire by Fupa.com