Thursday, February 12, 2009

TAHNIAH KEPADA SEMUA

Alhamdulillah, segala puji-pujian bagi Ilahi yang memerintah dunia, selawat dan salam buat Nabi Muhammad s.a.w. serta ahli keluarga dan sahabat baginda.
Kepada rakan-rakan yang telah banyak membantu memberikan pandangan dan pendapat juga tidak dilupakan untuk diucapkan jutaan terima kasih... Kepada Isteri tercinta, terima kasih kerana memahami situasi suamimu ini.
Berkenaan dengan keputusan final exam yang lepas, aku sendiri pun tak menyangka memperolehi keputusan yang boleh dikatakan diluar dugaan, namun aku bersyukur atas kurniaan-Nya...walaupun keputusan aku tu tidak sebaik member blog nih silatbond.blogspot (dengan khabar dapat anugerah Dekan), Tahniah diucapkan kepadanya.
Apa yang bestnye setiap kali result final exam diperolehi, aku jadi seperti kaunter pertanyaan je....(begitu juga dekat2 exam)...macam lah aku ni pandai sangat. last kali tengok result, dorang yang dapat lebih dari aku...ermm pelik tapi benar...
itu pasal exam, sekarang nih aku nak citer ape yang berlaku keatas diri aku hari nih... ops!!...sebenarnya dah 2 hari, aku demam sekejap2, mlm tadi dari kul 12.40am hingga 5 am... aku takleh tidur...menggigil kesejukan, pastu pagi tadi pe lagi call my wife suruh dia bawa gi Klinik Warga PPUKM la...dapat la 2 hari MC...dah lama benar aku tak MC...Doktor Pakar kata imunisasi badan aku diserang bakteria, ntah la aku pun tak tahu bakteria pe yang sudah menyerang aku, aku pun bukannye faham sangat pun doktor Pakar tu kata pe kat aku... dia sembang lam loghat omputih, aku nih loghat melayu kedah pekat, walaupun kawen ngan orang johor...(wife aku pun dah fasih loghat kedah, ehhehehhehehheheee...
Doakanlah agar xde ape2 yang terjadi ke atas aku sebelum aku menamatkan pengajian, insya-Allah Januari 2010, tamat.
Kepada Rakan2 kuliah, Jom kita lipat gandakan usaha menuju kejayaan yang lebih cemerlang dan bahagia...
Sekian, Terima Kasih.

Nazlan Ibrahim
Timbalan Setiausaha
Eksekutif Syariah, UKM.

No comments:

Aces Up Solitaire by Fupa.com